
O soluție completă pentru administrarea afacerii tale
Descoperă noua linie de soluții software Expressoft, concepute pentru a optimiza gestionarea afacerilor din industria ospitalității!

Generația 3.0
Un ecosistem integrat, accesibil dintr-o platformă unică, adaptată industriei ospitalității. De la soluții software pentru restaurante, rețele QSR și hoteluri, până la servicii de livrare și parcuri tematice, dezvoltate cu tehnologii avansate și soluții AI, aplicațiile Expressoft combină funcționalitățile complexe cu o interfață intuitivă, optimizând eficiența operațională.

Expressoft MyBusiness
Noul MyBusiness transformă experiența utilizatorului cu un design responsive adaptat tuturor dispozitivelor, chiar și telefoanelor mobile. Interfața modernă și adaptabilă este bazată pe Material UI, una dintre cele mai populare și eficiente librării de componente, dezvoltat de Google.

Funcționalități cheie
De la configurare la vânzări în 30 de minute!
Configurarea întregii afaceri este rapidă și simplă – în doar 30 de minute, ai totul pregătit pentru vânzare!
Cu funcționalități predefinite pentru unități de măsură, categorii, listă de prețuri, gestiune etc, sau import de produse și contacte, este foarte ușor să setezi aplicațiile Expressoft. Interfața intuitivă îți permite să adaugi produse și să ajustezi meniul fără efort, astfel încât să te concentrezi pe gestionarea afacerii și experiența clienților!

Noutăți
Poți grupa POS-uri sau configura centre de venit pentru o analiză în timp real a afacerii.
Vei putea grupa conținut media într-o galerie ce îți va permite să folosești imagini și video diferite pentru diverse echipamente sau integrări.

Integrare cu principalele soluții de livratori
Poți integra Expressoft MyBusiness cu cele mai cunoscute soluții de livrare, Glovo, Bolt, Tazz și în curând cu Wolt. Totodată poți atribui cu ușurință nume alternative pentru articole pe aceste canale, și le poți grupa pe categorii de topping-uri.

Training și feedback în timpul utilizării
MyBusiness îți oferă informații, îți explică fiecare acțiune pe care o faci în aplicație și vine suplimentar cu asistență video. În plus poți să ne oferi un feedback în timp real din paginile aplicațiilor. Părerea ta este foarte importantă și vrem să ne asigurăm că întotdeauna punem la dispoziție cele mai bune soluții software pentru tine.

Administrare eficientă și raportare avansată
Gestionezi cu ușurință mai multe locații și centre de venit dintr-o singură platformă, ai acces la rapoarte detaliate despre vânzări, clienți, stocuri și livrări și vizualizezi date în timp real pentru a lua decizii rapide și informate.

Structură clară a rolurilor
Sistemul permite gestionarea eficientă a utilizatorilor, rolurilor și permisiunilor la nivel de aplicații și locații. Poți personaliza roluri și permisiuni în funcție de nevoile tale de business.
Optimizează-ți operațiunile zilnice cu Expressoft MyBusiness!
Interconectare totală între module
Toate aplicațiile Expressoft se sincronizează în timp real, simplificând întreaga operare, astfel încât poți să te concentrezi pe ceea ce este cu adevărat important pentru afacerea ta: clientul!




Contactează un consultant!